El Servei
La missió de Servei de Personal Docent i Investigador i Gestió Econòmica dels Recursos Humans, és ser l’encarregat de, seguint les directrius del Vicerector de Professorat, planificar i executar els processos de selecció i provisió de llocs de treball de personal docent i investigador, gestionant el nomenament i contractació d’aquest personal, així com totes les incidències que afecten la vida administrativa o laboral de la mateixa.
Així mateix, el nostre servei gestiona el procediment de confecció i abonament de les nòmines i les liquidacions corresponents de quotes socials, Classes passives i MUFACE, de tot el personal que presta els seus serveis en aquesta Universitat.
Accedeix a la Secció de Nòmina i Seguretat Social.
Tot això a fi de garantir l’adequació de l’personal als objectius de la Universitat seguint les línies marcades en el seu Pla Estratègic i la nostra Carta de Serveis.
Farem tot el possible perquè els continguts siguin dinàmics i estiguin en permanent actualització per adaptar-nos a les seves necessitats. Per això, ens sentirem molt satisfets amb les seves consultes i propostes de millora, i agrairem que ens facin arribar qualsevol suggeriment d’actuació al nostre Bústia de Suggeriments.
Volem advertir-li que la informació que apareix a les pàgines d’aquest servei només té validesa a efectes divulgatius.
Si vol estar informat de totes les novetats que publiquem, només ha de subscriure al nostre Butlletí de Notícies. (És imprescindible que confirmi la subscripció a través de l’email que li enviarem a la bústia de correu).
Podrà trobar la informació de contacte de les persones que integrem aquest servei al nostre Directori.
Ens trobem ubicats al primer pis de l’Edifici de Rectorat i de el Consell Social, situat en Avda. De la Universitat d’Elx, S / N, on estarem encantats d’atendre’l.